Meijers Assurantiën makelaars in assurantiën

Het voordeel van alles ineen

Wat is de belangrijke actuele maatschappelijke opdracht van woningbouwcorporaties? Passende en betaalbare huisvesting bieden voor huurders met een kleine beurs. Dat valt niet altijd mee. 

De specialisten van Meijers helpen corporaties vitaal te blijven door vragen te stellen. Door het bredere plaatje onder de loep te nemen. Hoe? De complete schadeportefeuille in één keer onderbrengen. Preventie en riskmanagement met een nieuwe bril bekijken. 

Meijers legt intelligente dwarsverbanden. Een tool voor alle onderhandse inkoop en aanbestedingen met een aanbestedingskalender op maat. Een online portaal, waarin medewerkers van woningcorporaties vanuit hun eigen rol in dossiers  werken. Door tijdsintensieve processen te digitaliseren en uit te besteden, houdt u als woningcorporatie meer tijd over voor de huurder. En daar draait het uiteindelijk allemaal om. 

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze diensten? Neem dan contact op met: 

Robert Stoffels, Practice Leader r.stoffels@meijers.nl 06 - 14 616 081

bel mij terug

Robert Stoffels, Practice Leader Woningcorporaties

Robert Stoffels, Practice Leader Woningcorporaties

De afgelopen jaren heb ik als adviseur en manager diverse rollen vervuld, zowel op product- als marktniveau. Van deze combinatie gaat mijn hart sneller kloppen. Daarom werk ik nu ook voor Meijers. Door mijn juridisch economische- en adviesachtergrond koppel ik aanbestedingsproblematiek aan risicomanagement en verzekeren. Zo help ik samen met onze specialisten concrete klantbehoeften te vertalen naar de best mogelijke oplossingen. Klanten effectiever hun doelstellingen laten behalen is mijn missie. Met persoonlijke aandacht, in dialoog met de klant, ondernemend en met durf om verbetering voor te stellen.

Rianne Bakker, Accountmanager

Rianne Bakker, Accountmanager

Hoe beter VvE-beheerders het proces van verzekeren doorgronden, des te meer wij voor ze kunnen betekenen. Zo werken we vanuit gedeelde kennis samen aan een optimale klantbediening. Complexe kwesties oplossen, alle risico’s in kaart brengen en onder de juiste verzekering het beste resultaat uitonderhandelen, daar gaat het allemaal om. Goed om te weten: Vanuit Meijers in Vastgoed organiseren we cursussen en workshops voor VvE-beheerders, die aangesloten instellingen zijn bij Meijers. Zo komen ze meer te weten over schadeherstel, of krijgen ze een kijkje in de ‘verzekeringskeuken’. Leerzaam!

David Dresden, Manager Schade

David Dresden, Manager Schade

Het mooiste aan mijn werk? Als ik kan helpen op het moment dat het erop aankomt. Als er een melding komt van een grote schade. Er snel naartoe. Veiligheidsschoenen aan en bouwhelm op. Als eerste zorgen mijn collega’s en ik ervoor dat Meijers de regie in het schadeproces neemt. Het project moet door. Regie en doortastendheid is dan van essentieel belang. Ons doel is altijd om de belangen van de klant optimaal te behartigen. Door te weten wat de volgende stappen in de keten zijn, door je dossier grondig te kennen en door een inhoudelijke discussie met verzekeraars en experts te kunnen voeren. Een schade heeft veel impact. Financieel, maar ook vaak emotioneel. Juist daarom is het belangrijk dat je als klant weet dat er een partij is die aan jouw kant staat en die het extra stapje zet. Het mooiste compliment dat mijn klanten me kunnen geven is: “Als je een schade hebt, dan moet je bij Meijers zijn”.  

Marcel Heringa, Senior Accountmanager

Marcel Heringa, Senior Accountmanager

Ik ben een allround Accountmanager en bedien meerdere woningcoöperaties. Heb geregeld gesprekken met controllers over hun zorgen. Hoe kan een corporatie de risico’s beheersbaar houden? Hoe krijgen ze inzicht in risico’s en in schadetrends? Daarnaast willen ze natuurlijk ook oog houden voor de leefbaarheid in de wijk. Aan de hand van data – beschikbaar via ons klantportaal – geven wij corporaties inzicht in hun risicoprofiel. Welke buurten gaan goed, waar is extra aandacht nodig? Als je met elkaar cruciale gegevens helder krijgt, kun je enorme winst behalen.

(Copy) Kolom 1
(Copy) Kolom 1
(Copy) Kolom 1
(Copy) Kolom 1

 

 

 

 

 

 

Klanten aan het woord

Het is zeer prettig (samen)werken met Meijers. Al onze verzekeringen zijn bij hen ondergebracht. Niet in de laatste plaats vanwege hun heldere communicatie en snelle respons.

Bart Bruggeman, Financieel directeur Zadelhoff
Commerciele binnendienst paint header

Nieuw: commerciële binnendienst
Ma 27 Mei 2019

Onze commerciële binnendienst is van start. Even voorstellen, deze collega’s vormen h... Lees meer

brand

Waarom is het verzekeren van de juiste waarde belangrijk?
Di 2 April 2019

Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Het verzekeren van de juiste waa... Lees meer

Meijers bouw 300px600x 80

Bouwkosten omhoog, verzekeringskosten stijgen mee
Vr 21 December 2018

Waarom stijgen de herbouwwaardes zo fors?Het is een economische wet: als de vraag toe... Lees meer

Meer artikelen