Meer artikelen

We werken graag voor andere intermediairs

di 10 november 2020

We horen u denken: ‘Dus Meijers brengt zaken onder voor andere intermediairs’? Hoe zit dat dan precies? Dat leggen we graag uit. Juist omdat we zo graag samenwerken met geselecteerde partners in het land. En dan hebben we het specifiek over een groep intermediairs die hun klanten nóg breder wil bedienen met een solide en hoogwaardige dienstverlening. En die samen met ons over de breedte willen investeren in schaalgrootte en continuïteit.

Samenwerken met local heroes
Partijen met wie we al jaren zaken doen noemen we de local heroes. Omdat zij vaak al jaren nauw betrokken zijn bij de advisering en ontwikkeling van hun klanten. Zij kopen over de breedte specialistische kennis en inkoopkracht bij ons in. Hun klanten zijn beter af want er gaat een heel nieuw scala aan (inkoop)mogelijkheden open. Hans de Boer van nemassdeboer zegt hierover: “Door de intensieve samenwerking kunnen wij onze klanten van dienst blijven als ze groeien en hun risico’s moeilijker onder te brengen zijn.”

Meer opties
Intermediairs noemen ons extra inkoopkanaal zelfs wel eens onmisbaar bij het bedienen van bepaalde klanten. De Meijers toegang tot de beursmarkt zorgt ervoor dat zij zaken kunnen doen die ze anders niet kunnen bedienen. In de huidige harde markt horen intermediairs vaak ‘NEE’. Gaat het om risico’s die buiten de standaard vallen? Bijzondere risico’s? Vul het antwoord van de service providers en de provinciale verzekeraars dan maar in. In dat geval is het fijn te weten dat Meijers wél opties heeft om de risico’s onder te brengen. In Nederland en in het buitenland. Hiermee bieden we continuïteit. Arold de Jong, directeur van Guijt Verzekeringen, noemt ons een sparringpartner voor de grote en complexe zaken: “Dan halen we onze grotere broer erbij om met ons mee te denken. Daarbij is het fijn dat we ook antwoord krijgen op niet-gestelde vragen, zonder dat het belerend is. En na afloop juichen we samen als de zaak is gelukt.”

Intermediairs desk
Michel Baas legt uit hoe we deze gespecialiseerde dienstverlening binnen ons bedrijf hebben georganiseerd. Michel: “Door toegewijde teams toe te wijzen aan intermediairs brengen we focus aan. Dan weet iedereen wie het aanspreekpunt is bij vragen. Veel informatie gaat via ons portaal waarin alle polissen, nota’s en schades vindbaar zijn.” Maar juist de persoonlijke communicatie vinden tussenpersonen essentieel. Dat zegt ook Hans de Boer: “Ieder jaar hebben we piekmomenten in onze tak van sport. Juist dan is die intermenselijke relatie en een gelijke mentaliteit zo belangrijk om de voortgang erin te houden.”

Dus ook in 2021 behartigt Meijers de belangen van onze eigen klanten én de klanten van onze gewaardeerde tussenpersonen.

Tags: Over Meijers, tussenpersonen

Schade melden
menu
Contact