Meijers Assurantiën makelaars in assurantiën

Ondernemerschap in de volle breedte

De bouw- en installatiesector is continu in beweging en kent hele specifieke risico’s. Bouwkosten stijgen en het risico verschuift steeds meer van opdrachtgever naar aannemer of installateur en ontwikkelaar. Een onopgemerkte ontwerpfout kan grote gevolgen hebben. Voor uw bedrijfscontinuïteit en uw werknemers.

Veiligheid en tevredenheid van werknemers in de bouw staat zonder twijfel bovenaan. Zeker in een sector waar hoogwaardig personeel schaars is. Wij zetten ons in om het werkvermogen van uw werknemers te vergroten. Duurzame inzetbaarheid met oog voor preventie. 

De specialisten van Meijers bewegen mee met de ontwikkelingen in de markt. En volgen de discussie over veranderende wetgeving, circulair bouwen, stikstof, kwaliteitsborging en complexe contracten. Zo sluit ons advies en expertise op het gebied van riskmanagement en verzekeringen aan op uw wensen en verplichtingen. Een duurzame relatie is hierbij altijd het uitgangspunt. Zo zijn we al jaren voor veel klanten succesvol. Een echt familiebedrijf.

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening? Neem dan contact op met: 

Bastiaan Bus, Accountmanager b.bus@meijers.nl +31 (0)6 29 169 086

bel mij terug

Bastiaan Bus, Accountmanager Bouw & Industrie

Bastiaan Bus, Accountmanager Bouw & Industrie

Goed risicomanagement, daar geloof ik in. In de dynamische bouwwereld is ondernemen niet zonder risico. Ik onderneem graag mee met mijn klanten en ervaar het als een feest om advies te geven over risicobeheersing. Met als sluitstuk de verzekeringen. Als er onverhoopt schade optreedt, dan ontzorgen wij onze klanten. Want juist dán moet je er zijn.

Hoe ga ik te werk? In een persoonlijk gesprek inventariseer ik de activiteiten, de bijbehorende risico’s en de draagkracht van een bedrijf. Met toekomstvisie in gedachten. Die evaluatie is een doorlopend proces. We hebben experts in huis die meekijken vanaf de tekentafel, ons vaste accountteam is gespecialiseerd in de bouw. We houden ervan dingen snel te regelen. Zodat onze klanten met een gerust hart verder ondernemen, daar krijg ik energie van!

 

Fabiënne Koolen, Senior Accountmanager

Fabiënne Koolen, Senior Accountmanager

In mijn carrière binnen de bouw- en installatiebranche heb ik een groot netwerk van bouwrelaties, architecten en installateurs opgebouwd. Deze branche is volop in ontwikkeling; dynamisch en toekomstgericht. Dat vind ik het leuke eraan, ik voel me er als een vis in het water. Door naast de ondernemer te staan, denk ik mee met projecten en bedenken we samen oplossingen. Dat kan een verzekeringsoplossing zijn, maar hoeft niet. De drive die ondernemers hebben zie ik terug in de drive bij de medewerkers van Meijers. Ik zie uitdaging in het onmogelijke en zet graag mijn tanden in zaken die niet lijken te kunnen. Door net dat stapje extra te zetten voor onze klanten krijgen we zaken voor elkaar. Klanten omschrijven mij dan ook als een gedreven en betrokken accountmanager die het klantbelang altijd voorop stelt. 

Jurgen Bronchel, Senior Accountspecialist, Schadeverzekeringen

Jurgen Bronchel, Senior Accountspecialist, Schadeverzekeringen

Ik ben een echte specialist. Werk al 35 jaar in de technische verzekeringen, dat is echt mijn ding. Met name het verzekeren van bouwwerkzaamheden in al zijn facetten. Dit kan op aflopende en op doorlopende basis. Daarnaast valt onder technische verzekeringen nog het verzekeren van machines/installaties, zonnepanelen, bodemsanering e.d. 

Ik krijg energie van klanten, van oplossingen, van bemiddelen. Geen enkel bouwproject is hetzelfde en vereist daardoor maatwerkoplossingen voor onze klanten. Het gaat erom dat we er echt voor de klant zijn. Dat is ons vak. Bij grote of moeilijke projecten zet ik altijd verzekeraar én klant bij elkaar aan tafel. Dat kweekt begrip en brengt passende oplossingen tot stand.

David Dresden, Manager Schade

David Dresden, Manager Schade

Het mooiste aan mijn werk? Als ik kan helpen op het moment dat het erop aankomt. Als er een melding komt van een grote schade. Er snel naartoe. Veiligheidsschoenen aan en bouwhelm op. Als eerste zorgen mijn collega’s en ik ervoor dat Meijers de regie in het schadeproces neemt. Het project moet door. Regie en doortastendheid is dan van essentieel belang. Ons doel is altijd om de belangen van de klant optimaal te behartigen. Door te weten wat de volgende stappen in de keten zijn, door je dossier grondig te kennen en door een inhoudelijke discussie met verzekeraars en experts te kunnen voeren. Een schade heeft veel impact. Financieel, maar ook vaak emotioneel. Juist daarom is het belangrijk dat je als klant weet dat er een partij is die aan jouw kant staat en die het extra stapje zet. Het mooiste compliment dat mijn klanten me kunnen geven is: “Als je een schade hebt, dan moet je bij Meijers zijn”.  

Pascal Saura, Practice Leader Risk Engineering

Pascal Saura, Practice Leader Risk Engineering

Met ruim 14 jaar werkervaring als Risk Engineer met een specialiteit in brandrisico’s, kan ik onze klanten goed inhoudelijk adviseren over maatregelen die hun risico’s voor de continuïteit van hun bedrijf verbeteren. Goed verwachtingsmanagement en heldere communicatie helpt de klant om het risico technisch op een hoger niveau te brengen. Want met een beter risicoprofiel verbetert niet alleen de bedrijfscontinuïteit, maar ook de verzekerbaarheid. En dit werpt op de lange termijn zijn vruchten af. Het motiveert mij enorm om met mijn kennis het verschil te maken en dan vooral voor klanten met risicoverbeteringsissues. Die uitdaging ga ik graag aan!

Kolom 1
Kolom 1
Kolom 1
Kolom 1
Kolom 1

 

 

 

Klanten aan het woord

In de nog korte tijd sinds hun aanstelling heeft Meijers reeds op vele vlakken hun toezegging waargemaakt ons te ondersteunen en te ontzorgen bij de uitvoering van ons risico- en verzekeringsbeheer.

Albert van Haastrecht, Corporate Insurance Manager, Ballast Nedam