Meijers Assurantiën makelaars in assurantiën
Meer artikelen

Nieuw in ontwikkeling: Mijn Meijers postbus

Vr 18 Januari 2019

We ontwikkelen het digitale klantportaal ‘Mijn Meijers’ verder. Vanaf deze week is in het klantportaal een postbus functionaliteit beschikbaar voor een beperkte groep klanten. Klanten met een verzuimpolis via Meijers Assuradeuren ontvangen vanaf nu de correspondentie over deze polis via het klantportaal.

Veel voordelen

005022D 80 Iconen Cyber Oker 1.5xAls assurantiemakelaar versturen wij veel correspondentie naar onze klanten. Onze brievenpost zorgt voor een enorme papierstroom van en naar onze klanten. Met het oog op de invoering van de privacywet en onze duurzaamheidsdoelstellingen hebben we besloten de correspondentie zoveel mogelijk te digitaliseren. Dit levert een significante besparing op qua brievenpost en handling binnen Meijers. En staan gegevens en correspondentie veilig achter een firewall op het  portaal.

Hoe werkt het?

U ontvangt een e-mail dat er een poststuk voor u klaarstaat in het portaal. Zoals zoals uw polis, facturen en algemene correspondentie. Log dan in op het portaal om de correspondentie te lezen. Uw account is persoonlijk, alleen u ziet uw correspondentie in. Zo lopen we geen risico dat we informatie naar de verkeerde persoon sturen.

Straks voor iedereen beschikbaar

Het komende jaar werken we hard om de nieuwe functionaliteiten beschikbaar te maken voor alle klanten van Meijers. Uiteraard houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Overige informatie

De functionaliteiten van Mijn Meijers zijn uniek onder assurantiemakelaars. Meijers loopt aan kop bij de ontwikkeling van klantvriendelijke digitale mogelijkheden. Meijers biedt relaties meer overzicht, transparantie en 24/7 toegang tot hun gegevens. Het klantportaal is bereikbaar met uw inlogcode via www.meijers.nl.


E: / T: +31 20 504 2770