Meijers Assurantiën makelaars in assurantiën
Meer artikelen

Mijn Meijers maakt uw verzekeringsleven makkelijker

di 16 november 2021

Het is weer zover. De periode waarin verzekeraars contracten opzeggen en verzekeringen verlengd worden. Waarom kies je dan voor Meijers? In de verzekeringsbranche draait het vaak om prijs. Waar betaal je de minste premie? En wie biedt daar de beste voorwaarden voor in de plaats? Natuurlijk, prijs doet ertoe. Maar als ondernemer, CFO of HR-professional weet u waarschijnlijk als geen ander dat er bij het beheren van uw verzekeringsportefeuille veel komt kijken. Administratie, werknemersaanpassingen bijhouden en soms een schade melden. Best een tijdrovende klus. Daarom hebben we bij Meijers iets bedacht om het beheer makkelijker te maken: het portaal ‘Mijn Meijers’. 

‘Met het portaal Mijn Meijers leggen we de focus op het gebruikersgemak’ vertelt Pieter van der Loo, Chief Commercial Officer bij Meijers. ‘Zie het portaal als een landingsplaats waar je al je verzekeringszaken snel en veilig regelt zonder het overzicht te verliezen. Stel je voor, je hebt een ongevallenverzekering bij verzekeraar A, een verzuimverzekering bij verzekeraar B en een WIA excedent bij verzekeraar C. Elk van deze drie verzekeraars wilt weten hoeveel medewerkers je in dienst hebt, welke salariswijzigingen er zijn en wat de status van ziekmeldingen is. Daar komt bij dat elke verzekeraar zijn eigen format hanteert voor het aanleveren van deze informatie. Dat betekent dus drie keer dezelfde informatie doorgeven op drie verschillende manieren. Dat kan beter dachten we’.

Alles in één
‘Met Mijn Meijers hebben wij een format ontwikkeld waarin klanten maar één keer alle informatie hoeven in te vullen. Vervolgens distribueren wij de juiste informatie naar de juiste verzekeraar. Dat scheelt enorm veel tijd. Daarnaast biedt het portaal nog een aantal voordelen. Neem de digitale berichtenbox. Alle correspondentie versturen wij digitaal. Naast een overzicht van al uw verzekeringen vindt u ook uw polissen, facturen en gespreksverslagen terug in het portaal. Alle verzekeringszaken komen hier dus samen.’

Drive vanuit ‘t hart
‘Ik zeg wel eens: we bieden the best of both worlds. Persoonlijk contact staat aan de basis van hoe wij zaken doen. Die persoonlijk aandacht van de accountmanager hebben we gecombineerd met een efficiënt digitaal proces. Zo houden onze klanten grip op alles wat te maken heeft met hun verzekeringen’.

Benieuwd naar ons portaal? We laten het u graag zien.

Tags: Route 2022, schadeverzekeringen, Employee benefits